اگر به دنبال خريد ماشين لباسشويي بوش هستيد، اين مقاله براي شما نوشته شده است. ماشين لباسشويي يكي از صدها توليدات شركت بوش است. روبرت بوش اين شركت را ابتدا در سال ۱۸۸۶ در شهر اشتوتگارت آلمان بنيان گزاري كرد و بعد از گذشت حدود يك و نيم قرن، با تلاش شبانه روزي دست اندركاران آن، اين شركت به بزرگ‌ترين تأمين‌كننده لوازم خانگي در جهان تبديل شده است. . در اينجا مي‌خواهيم در مورد فناوري‌هاي مختلف ماشين لباسشويي بوش بحث كنيم. اميدواريم كه در اين مقاله بتوانيد پاسخ تمام سوالات خود را در اين خصوص دريابيد.

ماشين لباسشويي

فناوري VairoDrum 

 

بوش VairoDrum را به گونه‌اي طراحي كرده است كه توانايي محافظت از لباس‌هاي ظريف شما را داشته باشد و در عين حال شستشوي كارآمدي را براي شما فراهم كند. VairoDrum نمونه‌اي از توانايي‌هاي نوين مهندسان شركت بوش است. وقتي كه درام ماشين لباسشويي بوش در يك جهت خاص مي‌چرخد، سمت صاف پره‌ها لبا‌س هاي شسته شده را تميز مي‌كند. در مرحله بعدي، هنگامي كه درام در جهت مخالف مي‌چرخ ، سمت شيب دار پره با طراحي قطره‌اي خود كار تميز كردن لباس‌ها را تمام مي‌كند.

فناوري VarioPerfect 

 

بسياري از افراد در زندگي پر مشغله امروزي وقت كافي ندارند. به همين خاطر، بوش فناوري VarioPerfect را به وجود آورد. دو گزينه‌اي كه اين فناوري در اختيار شما قرار مي‌دهد، SpeedPerfect و EcoPerfect نام دارند. اگر فرد بسيار شلوغي هستيد كه هميشه عجله داريد و براي شما سخت است كه صبر كنيد تا فرايند شستشوي طولاني و طاقت فرسا به پايان برسد، در اين صورت گزينه SpeedPerfect براي شما ساخته شده است. با وجود اين فناوري ديگر لازم نيست زياد منتظر بمانيد. گزينه SpeedPerfect در ماشين لباسشويي بوش، طي يك ساعت كل مراحل شستشو را كامل مي‌كند. 

اما اگر تا حدودي وقت داريد، مي‌توانيد گزينه EcoPerfect را انتخاب كنيد. در گزينه EcoPerfect تكميل فرآيند شستشو كمي بيشتر طول مي‌كشد اما در مقايسه با ساير ماشين‌هاي لباسشويي معمولي 66٪ انرژي كمتري مصرف خواهد كرد.

ماشين لباسشويي

فيلتر جادويي

 

در ماشين لباسشويي بوش يك فيلتر جادويي براي تميز كردن و البته تميز ماندن لباس‌هاي ‌شسته شده شما تعبيه شده است. براي كارآيي بيشتر، در مقايسه با ماشين لباسشويي‌هاي سنتي، در زير دستگاه قرار مي‌گيرد. به دليل موقعيت مكاني و ساختاري كه دارد، مي‌تواند بدون در نظر گرفتن سطح آب داخل ماشين، پرزها را به دام بيندازد. همچنين از آنجا كه اين فيلتر قابل جدا شدن است، تميز كردن آن بسيار راحت است. براي اطمينان از تميزي ماشين لباسشويي خود مي‌توانيد آن را جدا كرده و هر چند وقت يكبار آن را تميز نماييد.

فناوري Eغير مجاز مي باشدilence Drive 

 

ماشين لباسشويي بوش داراي موتورهاي BLDC و Eغير مجاز مي باشدilence Drive هستند. تركيب اين دو به طور موثر صداي ماشين را كم مي‌كند. در نتيجه ، واشر شما مي‌تواند بي‌سر و صدا كار كند و صداي آزار دهنده شما را از بين ببرد. ضمن اينكه موتور BLDC باعث صرفه جويي در مصرف برق و افزايش كارايي خواهد شد. 

 

فناوري ActiveWater Plus

 

ActiveWater Plus از ويژگي‌هاي منحصر به فرد و مفيد ماشين لباسشويي بوش است. اين فناوري با كمك 256 سنسور مي‌تواند بار واشر را به صورت خودكار تنظيم كند. اين سنسورها مي‌توانند ميزان بار و نوع پارچه را تشخيص دهند. در نتيجه جريان آب براساس داده‌ها كنترل خواهد شد. سرانجام، با كمك فناوري VairoDrum، آب به صورت يكنواخت و با سرعت زياد بين تمام لباس‌ها توزيع مي‌شود.

فناوري iDOS

 

در ماشين لباسشويي بوش ActiveWater Plus براي صرفه جويي در مصرف آب، EcoPerfect براي صرفه جويي در مصرف انرژي، SpeedPerfect براي شستشوي سريع ساخته شده است. اما در مورد شوينده چطور؟ مقدار مناسب مواد شوينده عامل مهمي است كه به طور قابل توجهي بر اثربخشي شستشو تأثير مي‌گذارد.  فناوري iDOS بسته به سختي آب و آلودگي لباس، به طور خودكار مقدار شوينده مناسب براي شستشوي كامل لباس‌ها را تعيين مي‌كند.

ماشين لباسشويي

اميدواريم بخشي از سوالات ذهني شما را پاسخ داده باشيم. براي اطلاع از قيمت ماشين لباسشويي بوش و موجودي كالا باصفحه ارتباط با ما همراه شويد