اهميت خريد جارو برقي

 

جاروبرقي يكي از پركاربردترين لوازم در منزل است كه كيفيت بالاي آن ضامن تميزي خانه مي‌باشد. وظيفه جارو برقي تميز كردن خانه و جذب تمام گرد و غبارها از روي سطح است. از اين رو اگر در خانه‌اي جارو برقي وجود نداشته باشد، به يك هفته نرسيده آن خانه بسيار كثيف و پر از گرد و غبار خواهد شد. خريد جارو برقي خوب و باكيفيت، كه در يك برند معتبر ساخته شده و داراي خدمات پس از فروش خوبي هم باشد، مي‌تواند به صاحب خانه‌ها كمك كند تا سال‌هاي سال خيالشان از بابت تميزي منزل راحت باشد. 

خريد جاروبرقي

نكات مهم در خريد جارو برقي

 

در هنگام خريد جارو برقي يك سري نكات وجود دارد كه توجه به آن‌ها موجب مي‌شود خريد بهتر و كاربردي‌تري داشته باشيد. اين نكات عبارتند از:

قدرت مكش: قدرت مكش جارو برقي در وهله اول بايد قابل تنظيم باشد تا استفاده كنندگان به راحتي آن را كم و زياد كنند. همچنين اين مكش مي‌بايست به قدري قوي باشد كه بتواند تمام گرد و غبار و كثيفي‌هاي روي سطح فرش يا سراميك را جذب خود كند.

كيفيت برس‌: كيفيت برس‌ها در جارو برقي بايد به شكلي باشد كه در هنگام جارو كردن فرش و سراميك براي استفاده كننده مشكلي ايجاد نكند. از اين رو در هنگام خريد جارو برقي حتما توجه كنيد كه برس‌هاي آن قابليت جدا شدن و تنظيم داشته باشند.

لوازم جانبي: يك جارو برقي خوب، محصولي است كه داراي لوازم جانبي كامل باشد. اين لوازم جانبي شامل لوله‌هاي مختلف گردگيري، برس‌هاي اضافه و دستگيره مي‌باشد.

طول سيم: طول سيم جارو برقي هرچقدر بلندتر باشد به شما امكان تميز كردن محدوده بيشتري از خانه را مي‌دهد. از اين رو در هنگام خريد جارو برقي حتما به طول سيم آن نيز توجه كنيد.

سر و صدا: ميزان سر و صداي جارو برقي يكي ديگر از ملاك‌هاي مهم بسياري از افراد در خريد اين محصول مي‌باشد. صداي جارو برقي بايد به گونه‌اي باشد كه روشن بودن آن اطرافيان را اذيت نكند. اغلب جارو برقي‌هاي مدرني كه در كمپاني‌هاي معتبر توليد شده اند، از صداي موتور بسيار كمي برخوردار هستند.

خدمات پس از فروش: دارا بودن گارانتي و وارانتي نيز معيار مهم ديگري است كه در هنگام خريد جارو برقي بايد آن را به ياد داشته باشيد. محصولاتي كه فاقد اين ويژگي‌ها باشند، در صورت نياز به تعمير صاحبان‌شان را با مشكل روبرو خواهند كرد.

خريد جارو برقي

بهترين مارك براي خريد جارو برقي

 

هنگامي كه براي خريد جاروبرقي اقدام مي‌كنيد، علاوه بر توجه ويژه به نكاتي كه در بخش بالايي گفتيم، بايستي به مارك و برند جارو برقي هم توجه كنيد تا محصول خوب و معتبري را خريداري نماييد. بدين جهت سعي كنيد تا حد امكان بهترين برند را از فروشنده جويا شده و با خريد آن خيال خود را از بابت كاربردهاي جارو برقي راحت كنيد. اگر بخواهيم به بهترين برندهاي جارو برقي كه محصولات‌شان را در بازارهاي داخلي ايران به فروش مي‌رسانند اشاره كنيم، مي‌توان برندهايي مثل بوش، پاناسونيك، ال جي، سامسونگ، فيليپس، هيتاچي، دوو، بكو، كنوود، فلر، پارس خزر، اسنوا، ساينا را بيان كرد.

شما همراهان وبسايت تخصصي لوازم خانگي فورپينا ميتوانيد، با مراجعه به صفحه شستشو نظافت به بررسي ويژه بپردازيد.

خريد جارو برقي