معرفي برند دوو

اگر شما هم جزو كساني هستيد كه كيفيت لوازم خانگي برايتان اهميت زيادي داشته و در بازار به دنبال محصولات خوش ساخت و باكيفيت هستيد، حتما نام برند دوو به گوشتان خورده است. اين برند كره‌اي فعاليت خود را از سال ۱۹۶۷ آغاز نمود و در طول اين نيم قرن توانست به يكي از غول‌هاي صنعت لوازم خانگي تبديل شود. به طوري كه در حال حاضر شركت دوو به عنوان يكي از بهترين توليد كنندگان لوازم‌خانگي در تمام سطح دنيا به شمار مي‌رود. اين برند از قديم تا به امروز انتخاب اول بسياري از ايرانيان بوده و از اين رو هر ايراني يا از محصولات آن در خانه خود استفاده مي‌كند و يا براي يك بار هم كه شده نام آن را شنيده است. برند دوو در حال حاضر فعاليت خود را در بازارهاي ايران كمتر از گذشته كرده است اما هنوز هم مي‌توان محصولات اين برند را جزو محصولات رده بالا دانست.

محصولات برند دوو

 

همان طور كه گفتيم اين شركت يكي از غول‌هاي صنعت لوازم خانگي است كه تا سال ۲۰۰۰ از نظر تعداد مشتريان و همچنين تنوع محصولات بالاتر از برندهاي مطرحي همچون ال جي و سامسونگ قرار داشت. در اين شركت انواع لوازم خانگي از جمله يخچال فريزر، اجاق گاز، لباسشويي، ظرفشويي، جارو برقي، تلويزيون و… توليد و روانه بازار مي‌شود. علاوه بر اين محصولات، برند دوو سازنده محصولات و قطعات ديگري نيز مي‌باشد كه اگر سري به بازارهاي لوازم خانگي زده باشيد قطعا با آن‌ها روبرو شده ايد.

كيفيت فراتر از حد تصور در برند دوو

 

مقر اصلي شركت دوو در حال حاضر در كشور كره جنوبي قرار دارد اما خط توليدهاي بسياري از اين شركت در كشورهاي آسيايي و اروپايي در حال فعاليت مي‌باشد. بي‌شك مهم‌ترين عاملي كه باعث شده اين شركت به چنين سطحي در ساخت محصولات خود برسد، مهندسين خبره و خلاق دوو مي‌باشد. كشور كره جنوبي يكي از كشورهاي صنعتي آسيا است كه مهندسين زيادي را تربيت و در اختيار صنايع مختلف قرار داده است. خوشبختانه شركت دوو توانسته از اين مهندسين نهايت استفاده را ببرد و از هوش و تخصص آن‌ها در ساخت محصولات لوازم خانگي استفاده نمايد. به اين دليل است كه اغلب كالاهاي ساخته شده در اين شركت به كالاهاي عمري و بادوام مشهور مي‌باشند. با توجه به اين موارد، اگر شما هم جزو افرادي هستيد كه به دنبال لوازم خانگي عمري و فوق العاده باكيفيت هستند، پيشنهاد ما به شما خريد محصولات برند دوو مي‌باشد.

خدمات پس از فروش دوو در ايران

 

از آن جايي كه اين برند جزو برندهاي قديمي و فعال در كشور عزيزمان مي‌باشد، بنابراين شعب و نمايندگي‌هاي زيادي نيز در شهرهاي مختلف ايران دارد. بدين منظور در صورتي كه شما از محصولات برند دوو استفاده كرده و در طول استفاده از اين محصولات با اختلال و خرابي آن‌ها مواجه شديد، مي‌توانيد بدون كوچك‌ترين دغدغه و نگراني از خدمات پس از فروش كم نظير اين شركت در نمايندگي‌هاي فعال آن استفاده نماييد. در نهايت شايان ذكر است كه برند دوو همواره انتخاب سخت پسندان بوده و در طول بيش از نيم قرن فعاليت توانسته نمره قبولي را از خريداران و استفاده كنندگان ايراني و خارجي دريافت كند. اگر شما هم در انتخاب لوازم خانگي‌تان حساس و سخت پسند هستيد، ما به شما خريد محصولات برند دوو را به سبك فروشگاه اينترنتي لوازم خانگي فورپينا را پيشنهاد مي‌كنيم. فورپينا با ساختاري بينظير هم به صورت حضوري هم به صورت آنلاين در خدمت مشتريان خود ميباشد.