اگر نياز به خريد تلويزيون ارزان اما مقرون به صرفه داريد مقاله زير كمك زيادي به شما خواهد كرد.

 برند تي سي ال تلويزيون TCL

كمپاني TCL الكترونيك، يك كمپاني چند مليتي است كه مقر اصلي آن در كشور چين قرار دارد. اين شركت اقلام الكترونيكي زيادي را طي سال هاي اخير وارد بازار كرده است. از جمله محصولات اين برند مي توان به انواع گوشي موبايل، سيستم تهويه مطبوع، لوازم آشپزخانه مانند يخچال و لباسشويي اشاره كرد. يكي از محصولاتي كه در ايران از اين برند بسيار محبوب است، تلويزيون TCL است.

خريد تلويزيون ارزان

تلويزيون TCL ساخت كجاست

اغلب طرفداران برند هاي برتر دنيا مي دانند كه محصولات اين برند ساخت چه كشوري است. اما به دليل تازه بودن برند TCL، اين سوال پيش مي آيد كه برند TCL ساخت كجا است.

همان طور كه در مقدمه توضيح داديم اين كمپاني يك برند چند مليتي است و تنها دفتر رسمي آن در چين قرار دارد. اين چنين شركت ها مواد اوليه محصولات خود را از شركت ها و كشور هاي مختلف سرهم كرده و محصول نهايي را با برند خود روانه بازار مي كند  و نهايتا چيني محسوب ميشود.

خريد تلويزيون ارزان

ويژگي ها و قابليت هاي تلويزيون TCL

اين تلويزيون داراي ويژگي هاي جالبي است كه با توجه به قيمت نهايي محصول بسيار مقرون به صرفه است. از جمله اين ويژگي ها مي توان به موارد زير اشاره كرد.

محصول ارزان قيمت

يكي از مولفه هاي بسيار مهم در انتخاب نه فقط تلويزيون بلكه هر محصول ديگري، قيمت آن است. محصولاتي كه كيفيت خوب و قيمت به صرفه اي ارائه مي دهند، خريداران بيشتري نيز به خود جذب مي كنند.

از جمله ويژگي هايي كه مي توان براي تلويزيون تي سي ال لحاظ كرد قيمت ارزان آن نسبت به ساير تلويزيون هاي موجود در بازار است.

داراي سيستم عامل هوشمند

تلويزيون هاي هوشمند طرفداران زيادي را به خود جذب كرده اند اما اغلب قيمت بسيار بالايي دارند. همين سبب شده تا كمپاني تي سي ال يك تلويزيون تمام هوشمند را با قيمت مناسب عرضه كند.

تلويزيون TCL از سيستم عامل اختصاصي خود يعني Roku استفاده مي كند. اين سيستم عامل بسيار روان است، از نظر رابط كاربري و تجربه كاربري طراحي قوي دارد، كاربر مي تواند به سادگي تمام بخش هاي آن را كنترل كند، استفاده از آن آسان بوده و بسيار كاربردي است.

خريد تلويزيون ارزان

كيفيت تصوير 4k در تلويزيون TCL

كيفيت تصوير 4k به شما كمك مي كند ريز ترين جزئيات را مشاهده كنيد، رنگ مشكي در آن عميق است و مي توانيد تمامي تصاوير حتي ريز ترين ها را به خوبي در حين تماشاي تلويزيون ببينيد. كيفيت فوركي اين تلويزيون نه تنها يك ويژگي جذاب است بلكه مي توان از آن به عنوان يك حركت انقلابي نيز ياد كرد.

كمتر شركتي حاضر است چنين كيفيتي را بر روي تلويزيون هاي ارزان قيمت خود سوار كند. اما تي سي ال اينجاست تا شما را شگفت زده كند. به خصوص زاويه ديد خوب آن به شما كمك مي كند در هر جاي خانه تصاوير را به خوبي مشاهده كنيد.

شكل و جنس بدنه

تلويزيون TCL در دو مدل صفحه منحني و صفحه تخت عرضه مي شود. جنس فريم دور تلويزيون از پلاستيك بوده و كاملا انعطاف پذير است. پس در برابر ضربه مقاوم است. 2 پايه شيك و جذاب در زير تلويزيون قرار گرفته است. در نگاه اول اگر به برند اين محصول نگاه نكنيد حتما از نظر كيفيت ظاهري و زيبايي آن را با تلويزيون هاي ال جي اشتباه خواهيد گرفت.

براي خريد اين تلويزيون ارزان و با كيفيت از فروشگاه اينترنتي فورپينا همين حالا اقدام كنيد.